Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DECATHLON

Treść opinii: Otoczenie i wejście do sklepu było czyste, drzwi i szyby nie były niczym oklejone. Wewnątrz nie zauważyłem żadnych śmieci w alejkach czy na półkach. Towar leżał estetycznie poukładany, był też dobrze oznaczony cenami. Kiedy znalazłem alejkę z obuwiem do joggingu znajdowało się tam już kilku mężczyzn przymierzających buty. Kilkakrotnie przechodzili obok nas pracownicy sklepu, jednak żaden nie zaoferował pomocy w doborze odpowiedniego asortymentu. Zanim wybrałem się na zakupy sprawdziłem informacje o dostępnych modelach butów przez internet – stan na półce sklepowej zgadzał się z tym, co znalazłem na stronie Decathlonu. Sprawdziłem też stan w innych alejkach: wszędzie było czysto, a towar był prawidłowo ułożony i oznaczony ceną. Nigdzie też nie zauważyłem pracowników zajmujących się klientami – kilka luźno ubranych osób wykładało towar na półki. Chciałem znaleźć pojedyncze mini-piłki do footballu amerykańskiego, jednak mi się to nie udało (były tylko w zestawie z innymi mini-piłkami). Przy kasie przywitał mnie uśmiechnięty młody pracownik (nie było kolejki). Po zeskanowaniu ceny zaproponował reklamówkę, do której włożył też paragon; a resztę wydał do ręki. Pracownik nie pożegnał mnie z własnej inicjatywy. Po zakupach podszedłem to terminalu komputerowego, dzięki któremu można zdobyć kartę stałego klienta. Niestety proces okazał się długi i żmudny, więc z karty zrezygnowałem – zupełnie jak klient przede mną...Lubię robić zakupy w Decathlonie, ale nie ze względu na jakość obsługi (poniżej średniej w innych sklepach), czy ceny (atrakcyjne), ale raczej ze względu na własne zainteresowanie sportem.