Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Z sieci play korzystam od czasu jej wejścia na rynek do tej pory jakość usług oraz obsługi tak telefonicznej jak i tej w salonach oceniałem doskonale. Moje odczucie zmieniło się jednak po moim ostatnim telefonie na ich infolinie. Dzwoniąc na numer *500 nie miałem do wyboru wybrania opcji iż chce nowy abonament mogłem połączyć się jedynie z doradcą który zajmuje się obecnymi klientami (tymi którzy mają podpisaną umowę), Pierwsza pani z którą rozmawiałem, była kompetentna, natychmiast przełączyła mnie do osoby która zajmuje się nowymi abonentami. I tu zaczęły się problemy na połączenie czekałem masę czasu, w tym czasie zdążyłem spalić kilka papierosów i wypić prawie całą kawę. Konsultanta udzieliła mi informacji odnoście warunków podpisania nowej umowy. Niestety informacje przez nią podane nie miały odzwierciedlenia w rzeczywistości. W salonie gdzie poszedłem podpisać umowę wymagano ode mnie zupełnie innych dokumentów niż poleciła mi mieć przy sobie konsultantka. Konsultanci do spraw nowych umów powinni zwracać większą uwagą na klienta a nie jedynie na chęć podniesienia sobie sprzedaży.