Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Oysho

Treść opinii: Sprzedawczyni powitała mnie z uśmiechem po krótkiej chwili od wejścia do sklepu. Wygląd sprzedawcy nie budził zastrzeżeń, był zgodny ze standardem. Sprzedawczyni podeszła do mnie po kilku minutach. Miałam czas aby rozejrzeć się po sklepie i rozejrzeć się w asortymencie. Sprzedawczyni zaproponowała pomoc w wyborze odpowiedniej piżamy więc zgodziłam się. Zadawała pytania otwarte w celu poznania moich preferencji. Zaproponowała dwie alternatywy: klasyczne piżamy lub z motywami z kreskówek. Wybrałam motywy z kreskówek i wtedy sprzedawczyni zaprowadziła mnie do najnowszej kolekcji i zaproponowała kilka alternatywnych zestawów. Sprzedawczyni potrafiła udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące materiału z jakiego zostały uszyte oraz wskazań dotyczących prania. Odpowiedzi były rzeczowe i wyczerpujące, jestem usatysfakcjonowana z uzyskanej pomocy. Sprzedawczyni sprawdziła ilość sztuk oraz zabezpieczenia na odzieży, którą wzięłam do mierzenia. W przymierzalni był pozostawiony wieszak z biustonoszem a na podłodze leżała część papierowej metki. Sprzedawcy nie było w pobliżu przymierzalni więc aby uzyskać pomoc po dłuższej chwili oczekiwania musiałam się ubrać i podejść do sprzedawczyni, która zajęta była obsługą innego klienta. Dostałam rozmiar o który prosiłam jednak moim zdaniem sprzedawczyni powinna też kontrolować sytuację w przymierzalni a to nie miało miejsca gdyż kilkakrotnie podejmowałam próby kontaktu ze sprzedawcą ale nie było go w pobliżu. Zdecydowałam się na zakup opaski do włosów. Sprzedawczyni po usłyszeniu że to dla kogoś zaproponowała zapakowanie jak na prezent ale odmówiłam, zaproponowała też zakup karty podarunkowej. Obsług przy kasie była miła i sprawna. Proces sprzedaży odbył się w miłej atmosferze a po jego zakończeniu zostałam pożegnana z uśmiechem.Moje wrażenie z wizyty w tym sklepie jest pozytywne. Moim zdaniem sprzedawczyni powinna być bardziej zainteresowana klientem w przymierzalni gdyż wynikła trochę niezręczna sytuacja dla mnie i gdyby zależało mi na zrobieniu szybkich zakupów było by to dla mnie spore utrudnienie gdyż musiałam dwa razy wchodzić i wychodzić z przymierzalni a to spora strata czasu. Poza tym chętnie zrobiła bym zakupy w tym sklepie gdyż obsługa jest miła i zaangażowana a asortyment zróżnicowany i zawsze można znaleźć coś dla siebie.