Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Laila

Dotycząca firmy: Eurofirany

Treść opinii: W związku z przeprowadzką poszukiwałam zasłon do nowego mieszkania. W tym celu wybrałam się do sklepu Eurofirany. Sklep robił wrażenie, był urządzony gustownie i estetycznie. Gdy weszłam nie zobaczyłam nikogo z obsługi, dopiero po chwili zauważyłam że pracownica stoi można powiedzieć jedną nogą na zapleczu a jedną w sklepie. Po około 5 minutach rozglądania się po sklepie podeszłam wreszcie do niej i zapytałam czy może mi pomóc. Odburknęła że tak. Wtedy wyjaśniłam czego szukam. Wtedy stwierdziła że nie mają takich zasłon ale zobaczy. Pokazała mi, że została im tylko jedna taka zasłona (kwotując to tekstem „ Jednej pani na pewno nie chce i nic w tym stylu już nie mamy”). Międzyczasie gdy odsunęła szufladę zobaczyłam podobne zasłony tylko że w innym kolorze. Zapytałam więc czy z było by cos z brązowych zasłon (bo takie akurat widziałam) wtedy stwierdziła że nie, więc zapytałam wprost o te z szuflady (wtedy łaskawie mi je pokazała). Gdy na nie chwile popatrzyłam to „sapała” nade mną jak bym robiła to nie wiem jak długo. Zapytałam więc o cenę, tą na szczęście mi podała. Zasłony nawet mi się podobały a cena nie była zła. Jednak nie kupiłam ich, skoro pracownica robiła wszystko żeby mnie zniechęcić. Wolę odwiedzić konkurencję, może nawet zapłacić trochę więcej ale zostać normalnie obsłużona.