Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Platforma Canal+

Treść opinii: Już od jakiegoś czasu korzystam z usług telewizji N, często miałam problemy z odbieraniem sygnału podczas burzy, albo wichury, ale tak to dekoder działał bez zarzutu. Wielkim minusem jest to, że podczas nagrywania jakiegoś programu nie mogę obejrzeć nic innego. Pewnego dnia miałam taki problem, że opcja nagrywania nie działała na jednym z kanałów, a bardzo zależało mi na tym, żeby z tej opcji w najbliższym czasie skorzystać. Postanowiłam zadzwonić na infolinię. Bardzo długo musiałam czekać na połączenie, a gdy w końcu udało mi się porozmawiać z konsultantem po opowiedzeniu problemu jeden odsyłał mnie do drugiego. Kiedy w końcu zostałam oddelegowana do właściwego konsultanta Pan dokładnie opisał mi jak mam problem naprawić i wszystko działało już bez zarzutów. konsultanci bardzo mili, tylko bardzo irytujące było to, że najpierw musiałam długo czekać, a później byłam odsyłana od jednych konsultantów do drugich.