Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Z przykrością muszę wystawić negatywną opinię portalowi Jakość Obsługi. Od kilku lat jestem uczestniczką programu i na swoim koncie mam sporo obserwacji. Miejsce w pierwszej dziesiątce najlepszych obserwatorów o czymś świadczy. Niestety od jakiegoś czasu nie zamieszczałam nowych obserwacji. Pochłonęły mnie codzienne obowiązki. Mimo to często zaglądam na portal i jestem na bieżącą jeśli chodzi o aktualności na Jakość Obsługi. Oczywiście kiedy zostałam Super Obserwatorem zapoznałam się z regulaminem. Za brak regularnych obserwacji traci się status super obserwatora. Szkoda tylko, że nie otrzymałam maila informującego o tym, że zostaną poczynione takie kroki. Oprócz rangi Super Obserwatora straciłam sporą ilość punktów, które ciężko zapracowała. Z chęcią zamieszczę 30 opinii, aby wrócić do grona Super Obserwatorów. Tylko pytanie do JO, czy jest szansa na odzyskanie straconych przeze mnie punktów?