Opinia użytkownika: Iwona_785
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W dniu 05 czerwca 2012 odwiedziłam sklep Empik znajdujący się w galerii Mosty. Ogólne wrażenie przed wejściem do sklepu było pozytywne, witryny były czyste. Po wejściu do sklepu zaczęłam się rozglądać po sklepie niestety na półkach brakowało towaru i nie było żadnej informacji dlaczego brakuje, poza tym towar nie zawsze znajdowała się na właściwym miejscu np w dziale książek panował nie ład. Obsługa również nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia wprawdzie pracownicy byli ubrani w firmowe koszulki i posiadali identyfikatory ale jakość obsługi pozostawiała wiele do życzenia. Gdy poprosiłam jedną z pracownic o pomoc zostałam ofuknięta i z wielkim trudem dopowiedziała na zadane przeze mnie pytanie. Niestety sposób obsługi zniechęcił mnie do dalszych poszukiwań, doszłam do wniosku że raczej nie kupię w tym sklepie niczego i wyszłam.