Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Regulamin Klubu Super Obserwatora1. ZASADY UCZESTNICTWA1.1. Do Klubu Super Obserwatora może przystąpi każdy Uczestnik Programu Jakoś Obsługi - Konsument, który spełnił opisane w Regulaminie warunki uczestnictwa w Programie Jakoś Obsługi.1.2. Warunkiem uczestnictwa w Klubie Super Obserwatora jest zgłoszenie przez Uczestnika Programu Jakość Obsługi 30 obserwacji opublikowanych na stronie internetowej www.jakoscobslugi.pl. Uczestnik zostanie poinformowany o nadaniu statusu Super Obserwatora za pośrednictwem komunikatów na stronie internetowej www.jakoscobslugi.pl oraz wiadomości e-mail.1.3. Super Obserwator, który nie zgłosi przez kolejne 100 dni obserwacji opublikowanej na stronie internetowej www.jakoscobslugi.pl (od dnia nadania statusu Super Obserwatora) traci status Super Obserwatora. Warunkiem ponownego uczestnictwa w Klubie Super Obserwatora jest zgłoszenie 30 obserwacji opublikowanych na stronie internetowej www.jakoscobslugi.pl (od dnia utracenia statusu Super Obserwatora).I znowu nie dopracowanie się mści na pracownikach portalu jakoscobslugi.plNie ma wzmianki czy utrata statusu Super Obserwatora jest równoznaczna z utratą punktów dotychczas uzbieranych, czy jeżeli ponownie wypracujemy sobie tytuł punkty zostaną nam zwrócone?I dla czego portal nie @ i nie przypomina o tym że mija sto 100 dni od naszej abstynencji na stronie.Fakt 1 obserwacja na 100 dni to nie wiele, ale różnie to w życiu bywa, pewne sprawy w swym natłoku nam umykają.A sami administratorzy nie zachęcają nas bynajmniej do regularnej, systematycznej pracy i dodawania na bieżąco opinii.Czego są chociażby przykładem konkursy na ilość, która nie zawsze idzie w parze z jakością.