Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: kaku_ka

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Kończy mi się umowa i przypadkiem natrafiłam na ulotkę przedstawiciela handlowego z bardzo korzystym pakietem - wspaniale pomyślałam. Pan odebrał za drugim razem - sam też wcześniej nie oddzwonił. Rozmowa nie była komfortowa - w słuchawce słuchać było krzyki jakiegoś dziecka. Przedstawiciel nie do końca chyba się orientował w temacie. Poszukując odpowiedzi na swoje pytania i innych ofert postanowiłam wypełnić formularz zgłoszeniowy - no i to dopiero porażka. Wypełniłam chyba z pięć - każdy na inną godzinę, każdy z innym tematem dotyczącycm zapytania - PRZEZ PONAD TYDZIEŃ NIKT SIĘ NIE ODEZWAŁ. U konkurencji oddzwoniono do mnie na drugi dzień!.Wreszcie sama zadzwoniłam na infolinię - odebrał Pan niezbyt miły i rzeczowy. Zapytałam dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, skoro wypełniłam formularz do kontaktu - a Pan na to: a w jakim celu się Pani chciała kontaktować, po co ktoś miał się kontaktować. Niemal nie padłam - chyba po to się wypełnia ten formularz?! Pan przerywał mi w połowie zdania, momentami nie dał dojść do słowa i był niedouczony - miał mgliste pojęcie na temat wypowiedzenia umowy i obowiązujących terminów. Rozmowa się zakończyła i już byłam przekonana czego chcę - wypowiedzieć umowę i zmienic operatora. Ale to nie koniec, kilka dni później zadzwonił jakiś koleś z infolinii i powiedział, że dzwoni bo wypełniłam formularz no to on wreszcie oddzwania - cud! No i jeszcze się zapytał czy juz jakiś przedstawiciel do mnie dzwonił i czy w ogóle już ktoś się ze mną kontaktował - żartowniś! Powiem tak:- awarie są, pewnie nigdzie nie ma idealnie - ale gdybym miała taką wymagającą interwencji to pewnie miałabym duży problem, zarówno z kontaktem jak i z obsługą - a to duża niedogodność- chciałam wybrać lepszy pakiet (z większą mocą internetu) to bezwzględnie muszę wymieniać modem - koszt 100zł pokrywam ja :) a jeszcze instalacja itd. 100zł jak za dzierżawienie modemu to lekka przesada!nie wiem czy specjalnie taki dostałam? żeby teraz jak chcę zwiększyć prędkość internetu to jestem skazana na wymianę modemu i dodatkowe koszty? przecież to żart! a 100 zł to trochę drogo jak na sam modem. Poza tym jak kiedys dzwoniono do mnie z ofertą, że mogę przyspieszyć internet za 5 czy 10 złotych dopłaty, to jakoś nikt nie zwracał mi wtedy uwagi, że mój modem tego nie pociągnie (ważne żebym płaciła jeszcze więcej i nie ważne czy coś będzie działać) - i ciekawe za co bym wtedy płaciła? za powietrze czy za szybszy internet który by u mnie nie działał? czy może zmusiliby mnie do zmiany modemu za 100zł? Jeszcze w tym miesiącu udam sie do biura obsługi - ciekawe co tam zastanę bo jeszcze nie byłam i aż się boję, no i wypowiadam umowę. Vectra nie szanuje klienta!