Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magma_1

Dotycząca firmy: Tomala

Treść opinii: W dniu 18 czerwca 2012 r. udałam się do firmy "Tomala" w Cieszynie w celu wymiany opon. Nie byłam wcześniej umówiona, pojechałam prosto z pracy. Zostałam obsłużona na miejscu, bez czekania. W serwisie było około dwóch klientów oraz pięciu pracowników. Trzech pracowników zajętych było obsługą klientów, pozostali dwaj stali oparci o blaty robocze i rozmawiali. Wszyscy pracownicy byli ubrani w kombinezony firmowe w kolorze niebieskim. Wysiadłam z samochodu przed warsztatem, podeszłam do pracowników zajętych rozmową i zapytałam: "Czy jest możliwość wymiany opon na miejscu?". Jeden z pracowników odpowiedział: "Tak, oczywiście, proszę wjechać." Wjechałam więc na stanowisko, a po wyjściu z samochodu zostałam zaproszona do poczekalni. Poczekalnia wyposażona była w cztery wygodne fotele, stolik, prasę oraz automat do kawy. Czekałam tam około 15 minut. Po tym czasie wszedł do poczekalni jeden z pracowników który zmieniał opony w moim samochodzie i powiedział: " Gotowe, zapraszam do kasy". Jednocześnie wskazał mi drogę do kasy, która znajdowała się w pomieszczeniu obok poczekalni. Pracownik przy kasie powitał mnie z uśmiechem słowami "dzień dobry, witam, wystarczy paragon czy ma być faktura?". Odpowiedziałam: "Wystarczy faktura, ile płacę?". Pracownik wymienił kwotę do zapłaty. Po uregulowaniu należności grzecznie mnie pożegnał mówiąc: "Dziękuję i zapraszamy ponownie". Udałam się do samochodu. Pracownicy którzy wymieniali w nim opony nadal byli na swoich miejscach, przy moim samochodzie. Wchodząc do samochodu powiedziałam : "Do widzenia". Wszyscy odpowiedzieli "Do widzenia". Obsługa była szybka i sprawna, pracownicy uprzejmi i kompetentni, jakość usług bardzo wysoka.