Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ja_9

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Na dworcu kolejowym w Tarnowie jest co najmniej 6 okienek przeznaczonych do sprzedaży biletów, ale gdy ja chciałem kupić bilet, czynne były tylko 2. Jedno Przewozów Regionalnych i jedno Intercity. Ponieważ chciałem jechać pociągiem Przewozów Regionalnych, ustawiłem się w kolejce do kasy PR. Prosząc o bilet wspomniałem, że chcę zapłacić kartą płatniczą, jednak kasjerka obsługując mnie rozmawiała z koleżanką i najprawdopodobniej tego nie słyszała. Gdy zobaczyła, że chcę płacić kartą była wyraźnie niezadowolona i stwierdziła, że w tej kasie nie ma takiej możliwości. Dodała, że powinienem ustawić się w kolejce do właściwie oznaczonej kasy. Na moje stwierdzenie, że inne kasy PR są nieczynne pracownica wyjrzała przez szybę i stwierdziła: „rzeczywiście, a gdzież ona się pląta”. Następnie zaproponowała mi, abym udał się do kasy Intercity, gdzie będę mógł zapłacić kartą także za bilet na pociąg PR. Faktycznie – w tamtej kasie obsługa przebiegła szybko i bez żadnych problemów.