Opinia użytkownika: Julian_9
Dotycząca firmy: Bomi
Treść opinii: Jakość obsługi zgodna z powszechnie obowiązującym standardem, choć nie bez błędów. Sprzedawczyni w kasie "nabiła" mi podwójnie jeden z produktów. Po zwróceniu uwagi, skasowała jedną z transakcji i przeprosiła za popełniony błąd. Pozostali pracownicy wykonujący swoje obowiązki w hali sklepowej byli uprzejmi, jednak nie zapoznani z ofertą sklepu. Pytani o to dzie znajduje się poszukiwany towar nie potrafili odpowiedzieć lub wproadzali w błąd twierdząc, że danego produktu nie ma. Dodatkowo od jakiegoś czasu jakość zaopatrzenia w badanym sklepie pozostawia wiele do życzenia, np. na półkach wystawiony jest jeden, maksymalnie dwa rodzaje ręczników papierowych, papieru toaletowego. Podobna sytuacja dotyczy kosmetyków, szamponów (mniejszy wybór niż rok temu), alkoholi (głównie piwa).