Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marcin_1721

Dotycząca firmy: Aviva

Treść opinii: Od dwóch dni dzwonił do mnie telefon z numeru dla mnie nieznanego aczkolwiek nie zastrzeżonego, po 3 telefonie oddzwoniłem odzywa się sekretarka AVIVY, zdziwiony byłem ponieważ nie jestem ani nie byłem nigdy ich klientem, nie czekając rozłączyłem się traktując sprawę jako pomyłkę. Po którymś kolejnym telefonie udało mi się odebrać, okazało się , że chodzi o ubezpieczenie samochodu a numer AVIVA posiada jako, że współpracuje z BZ WBK którego jestem klientem. Chciałem wysłuchać oferty ubezpieczenia, konsultantka przełączyła mnie do innej która oznajmiła, że jeśli nie mam przed sobą poprzedniej polisy nic nie załatwimy, oznajmiła to tonem jak gdyby robiła mi łaskę , że chce przedstawić mi ofertę. Umówiłem się z Panią na telefon w przyszłym tygodniu. Następnego dnia widzę , ze dzwoni znowu ten sam numer odebrałem i konsultantka znowu z wyuczona formułka o ubezpieczeniu oznajmiłem Pani , że jestem umówiony już na telefon na inny termin. Dziwne , ze nie mieli tego odnotowanego skoro dzwonią do mnie któryś dzień z kolei. Wczoraj minął termin na jaki byłem umówiony niestety żadnego telefonu ze strony AVIVY nie było. Jak mają taki bałagan z call center to chyba nie chcę ich ubezpieczenia.