Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aleksandra_1161

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Jestem nowa obserwatorka, właśnie wypełniłam pierwsze ankiety, ale już dopatrzyłam się pewnego błędu na stronie. Ponieważ studiuje zarządzanie, jestem bardzo przeczulona na pytania ankietowe.W opcji Twoje podsumowanie oceny (zaznaczanie buźkami obserwacji)można znaleźć następujące podpunkty:wiedza i kompetencje personeluzachowanie i wygląd personeluoferta, cena asortymentorganizacja i czas obsługiwygląd miejsca obsługiWydaje mi się ze przy badaniu, jakości obsługi bardzo ważne są szczegóły. Przykład: Byłam dzisiaj w sklepie odzieżowym, pracownik, który mnie obsługiwał był naprawdę bardzo uprzejmy, miły, non stop się uśmiechał, miałam z nim kontakt wzrokowy. Naprawdę jego zachowanie było wzorem pracownika danego sklepu. Jednak jego ubranie było niedopuszczalne, miał dziurę w spodniach i zaplamiona bluzkę, a do tego bardzo brudne ręce.Jaka mam wystawić ocenę? -5 za wygląd, czy +5 za zachowanie? Uważam ze te dwie cechy ni mogą ze sobą współgrać, bo są zbyt odlegle i badanie, jakości personelu bardzo się zaciera. Jeżeli wystawie 0, to każdy pomyśli ze obsługa jest, bo jest - neutralna i nie przyjdzie do danego sklepu. A zachowanie obsługi jest przecież znaczącym czynnikiem, w jakości obsługi! Przy takim pytaniu ocena będzie niewspółmierna.Kolejna sprawa: oferta, cena, asortyment: jak bardzo bym usiłowała uśrednić dane, to ni rusz nie mogę. Przykład: ceny sklepu mocno wysokie, asortyment bardzo duży i obszerny, niczego naprawdę nie brakuje.Jaka mam wystawić ocenę, jeśli wystawie – 5 ktoś pomyśli ze ceny są tak duże ze się nie zjawi w danym sklepie lub ze asortyment jest bardzo skromny. Zależy, na co klient zwraca uwagę czy na ceny czy na sortyment. A taka opinia, z taka skala i cechami będzie bardzo myląca.Myślę ze taki system jest bardzo nie pomocny dla danych firm, a także dla osób nowych - potencjalnych klientów. Zaznaczanie takich odpowiedzi może być niewspółmierne z ich realnym odzwierciadleniem. W tym momencie trąca i firmy i klienci za nieobiektywna uwagę. Czy ktoś miał podobny problem z wystawianiem tych ocen?