Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Ja_9

Dotycząca firmy: Idea Bank

Treść opinii: Od kilku miesięcy korzystam z możliwości zakładania przez internet lokat terminowych w Idea Banku. Niedawno skontaktował się ze mną pracownik infolinii tego banku proponując znacznie wyżej oprocentowaną lokatę. Stwierdził jednak, że nie może podać wszystkich szczegółów tego produktu, a jego zadaniem jest umówienie mnie na spotkanie z pracownikiem wybranego oddziału banku. Zgodziłem się na tę propozycję i w dniu następnym zgłosiłem się do banku na wyznaczoną godzinę. Po chwili zostałem poproszony przez jednego z pracowników, od którego dowiedziałem się, że aby skorzystać z atrakcyjnie oprocentowanej lokaty muszę zaangażować się w inny, długoterminowy produkt inwestycyjny. W związku z tym, że nie jestem zainteresowany wieloletnimi inwestycjami moja wizyta w banku była po prostu stratą czasu. Pracownik infolinii ukrywając przede mną podstawowy warunek skorzystania z proponowanego produktu wprowadził mnie w błąd. Nie jest to najlepszy sposób pozyskiwania klientów. Nie idźcie tą drogą!