Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marzena_438

Dotycząca firmy: euro sklep

Treść opinii: Sklep samoobsługowy zajmuje sporą powierzchnię, jednak klient z koszykiem musi pokonać trasę o długości ok. 3 m., przeciskając się między pojemnikami z napojami ustawionymi w odległości około 60 cm . To okazuje się być nie lada sztuką, bo starymi koszami, z zardzewiałymi kółeczkami, nie manewruje się łatwo. Po tym odcinku jest zdecydowanie lepiej: więcej światła i przestrzeni, kolorowo, asortyment urozmaicony i ułożony logicznie. Niestety, jeżeli zaplanowaliśmy zakup mrożonek, w tym sklepie będzie to bardzo trudne. Ruchome (z założenia) szyby zamrażarki nie przesuwają się. Przyczyną tego zdaje się być złe (niechlujne) ułożenie woreczków z mrożonkami, oraz leżące na jednej z szyb pudełka wypełnione słodyczami. Gdy przyglądamy się zamrażarce (np. po to by ustalić przyczynę i znaleźć rozwiązanie) zauważamy brudne taśmy klejące na bocznych ścianach zamrażarki. Taśmy nie przytrzymują niczego, miejscami są odklejone, częściowo zwisają. Nad zamrażarką widać wycięte (a także wytargane) z kartonowych opakowań opisy produktów, znajdujących się w zamrażarce. Gdy w dalszej części sklepu próbuję kupić produkty mleczne, mam wrażenie, że półki, na których leżą, nie do końca są czyste… Kasy obsługują bardzo miłe panie, uśmiechnięte, życzliwe dla klientów, widać, że lubią swoją pracę. To duży kontrast po wcześniejszych doświadczeniach (związanych z estetyką i organizacją pomieszczenia). Ubiór pań niejednolity, ale nie stanowi to jakby problemu. Pomimo dobrego wrażenia związanego z obsługą przy kasie, sklep ten będę odwiedzała tylko z konieczności (bardzo dobre usytuowanie przy drodze głównej, brak innych sklepów w pobliżu). A szkoda!