Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Millena

Dotycząca firmy: Apteka Prywatna

Treść opinii: Obserwacja z dnia 19.07.2012Miejsce: Apteka prywatna, ul. Składowa 2, 34-400 Nowy TargObecność w aptece: ok. 15 – 17 minut.Apteka usytuowana w sklepie e-Leclerc, dojazd dobry, bez problemu z parkowaniem (parking należący do sklepu liczy ok. 250 miejsc). Oznaczenie apteki widoczne, wejście wspólne z hallem sklepu. Na szklanych drzwiach oznaczone godziny pracy (8.00 – 21.00).Wnętrze przestronne, wystrój nie wyróżniający się na tle innych aptek. Na podłodze płytki w kolorze szaro-beżowym, duża, nie oszklona lada ustawiona „półkolem” na wprost drzwi, trzy stanowiska obsługi klientów – jedno, przy którym znajduje się terminal do płatności kartą, jest oddzielone filarem. Po lewej stronie ściany wejściowej, a także przy zakończeniu kontuaru z lewej strony oszklone regały z asortymentem kosmetyków oraz promowanych leków. Na froncie kontuaru plakaty reklamujące leki oraz suplementy diety (dwa z nich miały odklejone lub oddarte brzegi narożne). W środku stolik z dwoma tapicerowanymi na czarno taboretami i dwoma krzesłami z oparciem (w tej samej tonacji) oraz krzesełko na kółkach przy aparacie do pomiaru ciśnienia (aparat czynny, brak papieru w drukarce do drukowania wyniku pomiaru). Dla dzieci kolorowy, niski stolik z dopasowanymi dwoma krzesełkami, ułożony w porządku. Na kontuarze i na stolikach czysto, bez poniewierających się ulotek. Półki za ladą wypełnione podstawowymi lekami oraz suplementami diety, ułożenie pudełek z lekami i suplementami diety na półkach staranne.W momencie wejścia do apteki brak personelu obsługującego. Dopiero chrząkanie sprowadziło z zaplecza aptekarkę w wieku ok. 45-50 lat. Aparycja raczej miła, obsługa sympatyczna, pomocna (pani wyraziła zainteresowanie sprowadzeniem leku, którego nie było na stanie w ciągu 24 godzin). Osoba – jakkolwiek z doświadczeniem aptekarskim – nie w każdej sprawie wykazała się kompetencją. Na pytania dotyczące zażywania danego leku uzyskałam błędną odpowiedź (inne informacje zawierała ulotka), natomiast uzyskałam wyczerpujące informacje odnośnie asortymentu smaków danej odżywki. Cena leku nie jest sprawdzalna „od ręki” – należy wybić kod na kasie fiskalnej i dopiero wówczas można uzyskać informację nt. ceny, co znacznie przeciąga czas zakupu. Lek został zapakowany do niewielkiej reklamówki. Dokonując płatności kartą zostałam poproszona o przejście do innego stanowiska, celem sfinalizowania transakcji. Zastrzeżenia budzi mało grzecznościowy zwrot do klientki (NIECH pani podejdzie, NIECH pani wbije kod…). W momencie dokończenia transakcji pani w kulturalny sposób się ze mną pożegnała. Po moim wyjściu powróciła na zaplecze (nie było w środku innego klienta).