Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Marta_1381

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Ponieważ chciałam zmienić konto osobiste (tzn. zrezygnować ze starego, założyć nowe w innym banku) udałam się do banku Millenium na ul. Piotrkowskiej. Oddział jest ładny, przestronny, było czysto, z głośników leciała po cichutku spokojna muzyka, były cztery krzesła dla osób oczekujących na obsługę, oraz stojaki z materiałami reklamowymi. Pan ze stanowiska obsługi klientów firmowych podszedł do mnie od razu po wejściu do oddziału, przywitał się uśmiechając, zapytał jak może mi pomóc. Powiedziałam, że chciałabym poznać szczegóły oferty konta osobistego. Pan powiedział, że niestety muszę chwilkę poczekać, ponieważ on nie zajmuje się kontami osobistymi, lepiej o wszystkim opowie mi jego koleżanka od razu jak skończy obsługiwać klienta przede mną. Pan wręczył mi ulotkę dotyczącą kont osobistych, abym mogła zapoznać się z nią w trakcie oczekiwania. Czekałam około pięciu minut. Pani ze stanowiska dla klientów indywidualnych poprosiła mnie do siebie. Gdy podchodziłam wstała, przywitała się podaniem ręki, przedstawiła się, uśmiechnęła, powiedziała dzień dobry. Zapytała się jak może mi pomóc. Powiedziałam, że jestem zainteresowana otwarciem konta osobistego, ale chciałabym najpierw poznać wszystkie szczegóły. Pani opowiedziała mi o koncie, przedstawiła zalety tego konta z praktycznego punktu widzenia, dała tabelę opłat i prowizji. Pani zadawała mi zarówno pytania otwarte, jak i zamknięte dotyczące moich oczekiwań wobec konta, zapytała na czym najbardziej mi zależy, dlaczego nie jestem zadowolona z konta w innym banku. Pani pytała co jakiś czas czy wszystko co mówi jest dla mnie zrozumiałe, czy mam jeszcze jakieś pytania, na koniec zapytała czy chcę się zdecydować od razu czy potrzebuję chwili na zastanowienie. Odpowiedziałam, że chcę od razu założyć konto. Pani poinformowała mnie, że będzie potrzebować mój dowód, aby go skserować, oraz kilka informacji dot. na przykład mojego zatrudnienia. Poinformowała mnie ile potrwa założenie konta, co po kolei zrobimy i dlaczego. Zakładanie konta trwało 30 minut. Pani w trakcie mówiła co robi i dlaczego. Pod koniec pokazała mi stronę internetową do obsługi konta elektronicznego, wyjaśniła gdzie są najważniejsze opcje, zaproponowała, żebym się pierwszy raz przy niej zalogowała, abyśmy miały pewność, że nie będę miała z tym problemu (ponieważ za pierwszym razem system prosi o podanie różnych informacji, które samemu ciężko jest odnaleźć na dokumentach wydrukowanych). Zalogowałam się z pomocą tej Pani.Pani wydrukowała dla mnie wszystkie umowy, regulaminy i inne dokumenty. Wytłumaczyła czym jest każdy z tych dokumentów. Wspomniała o dodatkowych możliwościach w ich banku takich jak: karta kredytowa, kredyt gotówkowy, lokaty itd. Dała mi kilka ulotek na temat dodatkowych ofert banku – powiedziała, że jak będę miała czas zachęca do zapoznania się z nimi, a przy następnym spotkaniu chętnie odpowie na wszelkie pytania, które nasuną mi się na myśl. Pani przekazała mi swoją wizytówkę, powiedziała w jakich godzinach mogę zastać ją w oddziale i że zawsze chętnie będzie mi służyła pomocą. Pani przez cały czas obsługi była wobec mnie uprzejma, była miła, przekazywała mi informację zrozumiałym językiem, skupiała swoją uwagę na mojej osobie. Poza tym miałam wrażenie, że podchodzi do mnie indywidualnie, nie czułam, że robi to mechanicznie. Miałam wrażenie, że bardzo lubi swoją pracę i kontakt z drugim człowiekiem. Za każdym razem jak muszę iść do banku osobiście czekam aż ta Pani będzie wolna (tzn. jak obsłuży klienta czekającego przede mną). Zawsze odpowiada na moje nawet najbanalniejsze pytania z ogromną cierpliwością, zawsze jest uśmiechnięta i kulturalna.