Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_1229

Dotycząca firmy: Wezyr

Treść opinii: W tym roku mieliśmy wątpliwą przyjemność skorzystać z oferty Państwa biura podróży wykupując wycieczkę do Egiptu (Sharm El Sheik w dniach 10.07-24.07.2012). Mimo, że korzystamy z usług różnych firm nigdy dotąd nie zdarzyło nam się tak wiele przykrości i ubliżeń ze strony pracowników firmy, a także nie spotkaliśmy się z tak nierzetelnym przekazywaniem informacji uczestnikom wycieczek.Na spotkaniu nie pojawił się oficjalny cennik wycieczek, podane zostały one w formie ustnej przez rezydenta. Co więcej, rezydent zaczął zastraszać uczestników spotkania mówiąc o wielkim niebezpieczeństwie korzystania z wycieczek wykupywanych „na własną rękę” w lokalnych biurach (brak ubezpieczenia, kłopoty z przewodnikami – wiadomo jednak, iż jest to duże zafałszowanie informacji – każde biuro zapewnia ubezpieczenie podróżne) oraz o niemożliwości wykupienia wycieczki w innym polskim biurze turystycznym i gwarantuje, że np. Sun&Fun nie przyjmie klientów Wezyra gdyż jest to inna wycieczka i mogłoby to skończyć się dla nas kłopotami (nie wymieniając nawet jakimi).Po rozmowie z rezydentem, muszę zauważyć, że zostaliśmy potraktowani jak zbędny element w obowiązkach rezydenta. Podniesiony ton głosu, arogancki uśmiech, kłamstwa, lekceważąca postawa ciała (założone ręce, półleżące ułożenie ciała, rozłożone nogi) oraz stwierdzenia typu „jak masz problem to dzwoń sobie do biura w Polsce”, „a składaj sobie skargi jakie chcesz” czy rzucanie papierami na znak swojego oburzenia naszymi pytaniami sprawiły, że miarka została przebrana i firma Wezyr nie przykłada jakiejkolwiek wagi do okazania szacunku swoim klientom.Był to pierwszy i zarazem ostatni raz kiedy zdecydowaliśmy się wyjechać z biurem Wezyr. Zostaliśmy potraktowani w kilku sytuacjach małostkowo i arogancko, zostaliśmy zignorowani przez pracowników w Polsce oraz w wielu przypadkach nie informowani o podstawowych kwestiach. Zaplanowany miły wypoczynek zakończył się pasmem stresów i niedopowiedzeń, co nie powinno mieć miejsca. O Jedno jest pewne, w obecnym trudnym dla biur podróży okresie, takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.