Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Chodzę do Biedronki bardzo często na zakupy ale do tej pory nie zwracałam uwagi na detale. Dzisiaj jednak mimo, iż nie starałam się specjalnie przyglądać pracy sklepu, wiele uchybień zapadło mi w pamięci. Największym uchybieniem ze strony personelu Biedronki był brak towaru zarówno na półkach, jak i w magazynie. Brakowało m.in. mąki i mleka i bardzo dużo klientów (łącznie ze mną) wypytywało o te produkty. Moim zdaniem przed weekendem pracownicy sklepu powinni dokładnie sprawdzać stany magazynowe. Na sklepie brakowało również pączków, ale te właśnie pracownica przywiozła z zaplecza - po zgłoszeniu braku towaru na półce przez klientów, brak został szybko uzupełniony. Szkoda tylko, że sami pracownicy nie zauważyli pustych regałów. Kolejną rzeczą, która mi się nie podobała w trakcie zakupów, są kosze z pustymi kartonami ustawione na środku alejek. W dni weekendowe w Biedronce jest bardzo dużo klientów i już z tego powodu jest tutaj wielki ścisk a przez te kosze przejście alejkami było jeszcze bardziej utrudnione. Poza wymienionymi wyżej minusami zauważyłam również wiele plusów - kolejka wprawdzie była ale gdy tylko pracownik zasygnalizował, że jest zbyt duża, natychmiast pojawił się kolejny pracownik na kasie. Jeżeli chodzi o czystość w sklepie - to poza nieszczęsnymi koszami na środku alejki, zauważyłam bardzo duży porządek zarówno na półkach, jak i na podłodze. Obsługę również oceniam bardzo dobrze - zarówno tę przy kasie, jak i na sklepie. Panie na terenie sklepu wykazały się bardzo dużą wiedzą na temat produktów - od razu wskazywały mi miejsca, w których mogę znaleźć rzeczy, których szukam. Panie przy kasie z uśmiechem na ustach kasowały zakupione produkty, a gdy tylko zauważyły zabrudzenie na taśmie, to od razu wycierały to szmatką. Na pochwałę zasługują też same produkty: w porównaniu do innych sklepów mają naprawdę atrakcyjne ceny.