Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Przy okazji ostatniej wizyty w sklepie odzieżowym H&M z córką zaobserwowałam m.in. przy wejściu do sklepu stoi schludnie ubrany ochroniarz, który odpowiada miło klientom 'dzień dobry' dalej na dziale z odzieżą dla dzieci i młodzieży nie zastałyśmy nikogo z obsługi wybrałyśmy parę rzeczy żeby przymierzyć w jednym przypadku nie było odpowiedniego rozmiaru ok 10 min czekałyśmy aż ktoś z obsługi pojawi się na piętrze na pytanie o rozmiar ekspedientka burknęła, że wszystkie rozmiary są wywieszone na wieszakach. Ubrania na wieszakach były wymieszane ten sam rodzaj bluzek wisiał na różnych wieszakach czyli przypuszczam, że jak klienci odwiesili tak nikt z obsługi tego nie przewiesił na swoje miejsce - sklep jest samoobsługowy. Ekspedientka ubrana była w przykrótki t-shirt i spodnie biodrówki przy tym bardzo nieestetycznie widoczny był jej brzuch. Jedynym plusem był ogólny porządek w sklepie czysta podłoga, półki odkurzone i czyste lustra rozwieszone na sklepie. Przy kasie również rozczarowanie - jedna kasa czynna a pracownica za kasą z miną jakby pracowała tam za karę i najlepiej żeby jej głowy nie zawracać. W kolejce stałyśmy ok. 15 min pomimo, że obok stały dwie eskpedientki, które były mocno zajęte składaniem ubrań i układaniem wieszaków. Przy wyjściu pożegnał nas miły ochroniarz.