Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Piotr_1810

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: cel wizyty: uzyskanie informacji o procedurze zwolnienia z długu (kredyt hipoteczny). Spotkanie 1 wcześniej nie umówione: przedstawiłem zakres informacji jakie mnie interesują, pracownik profesjonalnie poinformował mnie, że osoba zajmująca się kredytami hipotecznymi jest nieobecna, wręczył mi wizytówkę tego pracownika i pobrał ode mnie mój numer telefonu (obiecał, że pracownik dedykowany do obsługi kredytów hipotecznych oddzwoni). Rzeczywiście zadzwoniono do mnie i umówiliśmy się na spotkanie. Podczas rozmowy telefonicznej ponownie wskazałem cel wizyty. Spotkanie 2 umówione: zaproszono mnie do banku na spotkanie z właściwym pracownikiem. Niestety zamiast spotkania z zapowiadanym specjalistą z zakresu kredytów hipotecznych spotkanie umówiono z osobą, która co prawda wiedziała z jakim problem przychodzę i miała dla mnie stosowne formularze, natomiast nie miała wiedzy na temat samego procesu podejmowania decyzji ani zasad obliczania zdolności kredytowej w ogóle, co jest kluczowe przy odłączeniu się jednego z kredytobiorców. Nie miała także dostępu do stosowanego w takim przypadku przez bank programu obliczającego zdolność kredytową. W mojej cenie, pomimo że pracownica wiedziała w jakiej sprawie przychodzę, była przygotowana jedynie do wręczenia mi formularzy (prawdopodobnie osoba ta nie zajmuje się w ogóle kredytami) i do poinformowania mnie, że mam złożyć dokumenty i czekać na decyzję. W efekcie mam odczucie, że nie uzyskałem tych informacji, których potrzebuję i zamierzam się kontaktować z pierwotnie wskazanym mi specjalistą z zakresu kredytów hipotecznych.