Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przed sklepem panuje porządek . Sklep posiada kilka miejsc parkingowych oraz miejsca na pozostawienie rowerów. Na zewnątrz znajduje się również tablica reklamowa z najaktualniejszą oreftą sklepu. W sklepie przy wejściu znajduje się bankomat ale przy kasie nie ma możliwości płatności kartą. Ogólnie wystrój sklepu zadawalający i zachęca do robienia tam zakupów. Towary ułożone są na półkach przejrzyście i tematycznie. Nad każdym towarem znajduje się aktualna cena. Produkty nie są zakurzone , ładnie poukładane i sklep posiada szeroki asortyment. Sklep jest somoodsługowy i kontakt z pracownikiem miałam jedynie przy kasie. W kolejce do kasy stałam ok. 4 min . Sklep jest wyposażony w cztery kasy lecz czynna była tylko jedna. Kasjerka użyła dzwonka w celu przywołania innego pracownika i otwarcia dodatkowej kasy. Kasjerka nie przywitała mnie uśmiechem , pierwsza powiedziała dzień dobry, ale nie miała ze mną w ogóle kontaktu wzrokowego nawet w monencie powitania. Kontakt wzrokowy był dopiero w momencie płacenia za zakupy . Po zapłaceniu za zakupy otrzymałam paragon , pracownik podziękował i zaprosił mnie ponownie na zakupy . Pracownica sklepu ubrana była w odzież firmową i miała przypięty identyfikator z imieniem i z zapytaniem "W czym mogę pomóc?" Kasjerka wyglądała czysto i schludnie. Ogólnie jestem zadowolona z usług tego sklepu lecz w obsłudze brakowało mi elementów odczuciowych np. uśmiechu , pracownik nie zagaił mnie o aktualną promocję sklepu i nie zachęcił mnie do zakupu jakiegoś dodatkowego produktu.