Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: cosa

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Totalna porażka. Do tej pory ogólnie rzecz ujmując byłam zadowolona z usług kurierskich świadczonych przez dpd. Były tam jakieś potknięcia ale tak minimalne, że spokojnie można było na to przymknąć oko. Jednak ostatnio ręce mi opadły. Nie dość, że przesyłki gabarytowej na palecie nie chcieli przyjąć od osoby fizycznej (trzeba było załatwiać wysyłkę przez zaprzyjaźnioną firmę), to pomimo zapewnienia że przesyłka przyjmowana w czwartek na 100% w piątek będzie dostarczona do odbiorcy, dostarczona była dopiero w poniedziałek. Już pomijam kwestię, że na call center powiedziano, że kurier po przesyłkę zajedzie z samego rana a przyjechał dopiero po 16. Cały dzień zmarnowany bo trzeba było czekać na kuriera, który nawet nie raczył zadzwonić, żeby się umówić na konkretną godzinę na odbiór przesyłki. Przecież w dobie telefonów komórkowych nie powinno być problemów z komunikacją ale ja jestem naiwna ....... :)Nadawana przesyłka była przesyłka za pobraniem. W call center powiedziano, że oni księgują przelewy co czwartek więc miałam się uzbroić w cierpliwość w oczekiwaniu na kasę. Przesyłka dotarła w poniedziałek więc kasa na koncie miała być w piątek, teoretycznie. Niestety w piątek jej nie było. Przeczekałam weekend bo wiadomo, że w weekendy banki nie pracują. W poniedziałek nadal nie było kasy. I tu nastąpiło dopełnienie mojego niezadowolenia z usługi. Zadzwoniłam na call center w sprawie pobrania kasy za przesłany przedmiot. Po sprawdzeniu numeru przesyłki pani z call center oznajmiła mi, że przesyłka nie była nadana za pobraniem. Szok!!!!!!!!!!!!!!!!! Przedmiot miał wartość ponad 600 zł i teraz się okazało, że ktoś dostał go ode mnie za darmo!!!!!!!!!!!!! i to tylko dlatego, że ktoś nie dopilnował żeby w trakcie wypełniania listu przewozowego w trakcie wychodzenia przesyłki z sortowni zaznaczyć że przesyłka jest za pobraniem. Na szczęście rozmowy z call center są nagrywane więc pomyłka pracownika była łatwa do udowodnienia, ale co mnie to nerwów kosztowało, nie mówiąc o wiszeniu na telefonie przez pół dnia i dobijaniu się o swoje. Jestem zdegustowana obsługą tej firmy i nie wiem czy w najbliższym czasie zdecyduję się na ich usługi. Ocena na dzień dzisiejszy -5.