Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Musiałam odwiedzić palcówkę banku po wizycie w dniu poprzedzającym. Poprzednio dokonywałam przekształcenia konta na Dobre Konto. Ponieważ do konta był dopisany kredyt hipoteczny, operacja była dość skomplikowana i kilkuetapowa. Ostatecznie w nowym koncie znalazło się także stare konto obsługujące kredyt tzw. konto lokacyjne. Uzyskałam wcześniej informację, że z tego konta lokacyjnego nie będę mogła samodzielnie przez internet przesunąć gotówki na Dobre Konto. Musiałabym udać się do oddziału i zlecić pracownikowi dokonanie przesunięcia pieniędzy z konta lokacyjnego na Dobre Konto. Pomimo tej informacji, przy przekształcaniu konta pracownica pozostawiła na tym koncie lokacyjnym wszystkie moje wolne środki. Konto do transakcji bieżących było puste. W związku z tym, musiałam się udać ponownie do placówki banku i przeksięgować pieniądze z konta lokacyjnego na Dobre Konto, tak bym mogła zrobić zakupy płacąc kartą debetową, czy też by wypłacić pieniądze z bankomatu. Pracownica mogła zapytać co zrobić z moimi środkami, zanim tak mnie urządziła. Dodam, że mam małe dziecko, które nie za bardzo wytrzymuje w kolejkach bankowych. Na szczęście nie było kolejki. Załatwiłam wszystko od ręki. Dokonałam też wpłaty gotówkowej. Pani bardzo miła, starała mi się pomóc i skrócić czas do minimum. Chciała mi tez zaoferować również inne usługi, ale nie byłam zainteresowana.