Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_447

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Odwiedziłam placówkę by poznać ofertę przy przeniesieniu numeru. Nie była to moja pierwsza wizyta w ostatnim czasie. Wcześniej poinformowano mnie, że bym się dowiadywała, bo oferta może się zmienić na lepszą. Więc postanowiłam odwiedzić salon by to sprawdzić. Gdy weszłam do salonu, przy jednym stanowisku obsługiwała akurat pani jakiegoś klienta. Zaraz wszedł pan z obsługi i zaprosił mnie do drugiego wolnego stanowiska. Z pana oddechu wywnioskowałam, że miał przed chwilą przerwę na papierosa. Niezbyt to dobrze świadczyło o obsłudze. ja akurat nie palę, więc nie było mi przyjemnie, jak pan chuchał mi w nos posmakiem papierosów. Pan jednak konkretny i kontaktowy. Ponieważ mi się spieszyło chciałam na skróty dowiedzieć się tego co mnie interesuje. Pan jednak miał swoją ścieżkę jak przeprowadzać rozmowę z klientem. W związku z tym co chwila panu przerywałam i dopytywałam o to co mnie interesowało. Pan trochę pewnie czuł się wybity z rytmu. Nie miałam ochoty słuchać tych samych ofert. Taka wizyta, gdy obsługa przedstawi wszystkie możliwości trwa nawet do pół godziny i dłużej, a ja nie miałam czasu. Pan widząc, że jestem konkretna przyspieszył i stał się konkretny. Próbował jeszcze opowiedzieć mi o ubezpieczeniu, wcisnąć internet czy laptopa, ale go umiejętnie przystopowałam. Ofertę mi wydrukował i zapakował w teczkę i siateczkę. Otrzymałam tez wizytówki. Oferta atrakcyjna, ale kilka rzeczy mi się nie podobało. Np.: problem przy przenoszeniu numeru z osoby indywidualnej na firmę. Wysokie koszty cesji. W salonie stoliczek i krzesełko dla dzieci.