Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: DECATHLON

Treść opinii: Do Decathlon wstąpiłam w poszukiwaniu fotelika na rower. Sklep jest dość dobrze wyposażony i wydawało mi się, że można tam kupić wszystkie akcesoria do skompletowania roweru. Bez problemu odnalazłam dział z rowerami. Jednak nie było nikogo z obsługi. Rozejrzałam się chwilę i zobaczyłam kobietę z obsługi na wrotkach, udało mi się ją zatrzymać, poprosiłam o pomoc. Kobieta obiecała, że za chwilę przyjdzie osoba odpowiedzialna za ten dział. Faktycznie, nie minęła minuta i przyszedł młody mężczyzna w firmowym stroju, przez co było łatwo odróżnić na sali sprzedaży. Mężczyzna udzielił mi odpowiedzi szybko i rzeczowo, informacje były pomocne, gdyż o akcesoriach rowerowych nie miałam, żadnego pojęcia. Interesujący mnie fotelik z możliwości pochylania był akurat przeceniony, cena był 50 zł niższa, niż widniała na ekspozycji, przez co fotelik nie kosztował dużo więcej od tradycyjnego.