Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy STREFY KAS w sklepie sportowym sieci Decathlon. W tym sklepie zarówno strefa wejścia jak i rejon kas i punkt obsługi klienta uległy zmianom i przemeblowaniu. Strefa wejścia jest wygodna bez uchybień w aranżacji czy czystości, koszyki są dostępne tuż za wejście czyli na plus. Punkt obsługi klienta od strony sklepu został pozbawiony wysokiej lady i ma otwarte przejście, biorąc pod uwagę, że po sklepie często biegają małe dzieci to obecna forma punktu obsługi klienta jeśli chodzi o aranżacje jest nie porozumieniem. Jest zbyt dużo stojaków z drobiazgami w rejonie kas i wygląda to mało estetycznie. o ile przy samej kasie wygodne jest to, że zakupiony towar odkładany jest do zagłębienie i nie spadnie nam z lady podczas większych zakupów. To jednak aranżacja obszaru przed kasami jest nie praktyczna i mało estetyczna czy wygodna.