Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Lily

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Godziny przedpołudniowe w dniach wolnych od pracy, to zwykle czas, gdy w markecie jest niewielu klientów. Ten akurat sklep - sieci Biedronka, w mojej opinii, może stanowić wzór dla innych. Przede wszystkim towar jest bardzo czytelnie ułożony, zgodnie z założeniami polityki Biedronki – klient może liczyć na taki sam układ towarów w każdym sklepie sieci. Jest to bardzo dobre rozwiązanie , które oszczędza czas. Kolejnym plusem tego marketu jest czystość. Podłogi są lśniące a towary ładnie poukładane. Pomiędzy alejkami panuje porządek, dzięki czemu klient może wygodnie przemieszczać się po sklepie z dużym wózkiem. Osoba z obsługi zapytana o to, gdzie mogę znaleźć matę łazienkową – wskazała mi drogę do alejki z produktami uczestniczącymi w aktualnej promocji. Korzystając z okazji zapytałam, gdzie mogę znaleźć czytnik cen – pracownik marketu wskazał mi miejsce, w którym znajduje się takie urządzenie. Osoba z obsługi udzielająca mi informacji zrobiła to w sposób grzeczny i profesjonalny, nie wydając się ze mną w dłuższą rozmowę. Do kasy przede mną ustawiła się tylko jedna osoba, która została szybko i sprawnie obsłużona. Po umieszczeniu na taśmie produktów przesunęłam pusty wózek przez kasę a kasjerka ją obsługującą sprawdziła, czy w wózku nie zostały żadne produkty. Zliczanie towarów upłynęło już bardzo szybko, kasjerka przyjęła zapłatę w gotówce i oddała mi paragon, zapraszając ponownie do zakupów. Kupiłam łącznie dwadzieścia cztery różne artykuły a czas jaki poświęciłam na zakupy wyniósł dwadzieścia minut, z czego przy kasie spędziłam około trzech. Obsługa była kompetentna i uprzejma a to jest przecież najważniejsze. Jestem zadowolona, ponieważ czas robienia zakupów jest dla mnie bardzo istotnym czynnikiem, wpływającym na komfort robienia zakupów. Im sprawniejsza obsługa, rozsądniej rozłożone towary i mniejsze kolejki, tym zakupy stają się dla mnie przyjemniejsze.