Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: nattan

Dotycząca firmy: Idea Bank

Treść opinii: Udając się do oddziału Idea Bank znałem jedynie nazwisko doradcy, z którym mnie umówiono. Po wejściu zostałem zauważony i powitany, uprzejma i uśmiechnięta pani spytała mnie o cel wizyty, następnie zaprowadziła do małej salki oraz zaproponowała coś do picia. Wnętrze banku nie przypominało banku. Urządzone było dość surowo i chłodno, ale pomysł zamykanych salek gwarantował dyskrecję. W placówce było czysto, pracownicy elegancko ubrani o pogodnych wyrazach twarzy.Po chwili zjawił się doradca. Przywitał się i przedstawił z uśmiechem. Bardzo konkretnie i sensownie przedstawił ofertę Idea Banku, ale jednocześnie budował pozytywne relacje pytając o to jak oceniam konto posiadane w innym banku. Oferta Idea Banku bardzo mnie zachęciła i zdecydowałem się na ulokowanie w nim pewnej kwoty, chciałem jednak przedyskutować to jeszcze z moim partnerem. Doradca zaproponował, żebyśmy przyszli razem. Spytał też, czy do picia ma przygotować wodę jak dzisiaj, a ja zażartowałem, że najchętniej to Pepsi. Doradca jednak obiecał, że jutro będzie na nas czekać Pepsi.Rzeczywiście, następnego dnia doradca przyszedł z 2 butelkami Pepsi, którą nas poczęstował. Tłumaczył, że celem Idea Banku jest dbać o klientów i nie zamyka się to wyłącznie w dziedzinie bankowości. Podczas podpisywania umowy doradca dyplomatycznie włączył się do rozmowy o marnowaniu papieru i zgodził się, że należy zmieniać świadomość ludzi, bo przecież umowy też można drukować 2-stronnie przy opcji 2 stron na stronie A4. Czy wpłynie to na zmiany w Idea Banku nie wiem, jednak sposób w jaki doradca rozmawiał podczas obu spotkać był bardzo naturalny, a jednocześnie wiarygodny. Doradca przyznawał mi rację, gdy wskazywałem, że ulokowanie większej kwoty nie opłaca się nam, choć na pierwszy rzut oka nie było to oczywiste. Przez cały czas był w dobrym humorze i choć wiem, że doradcy w bankach są wynagradzani prowizyjnie, to jednak ani razu doradca nie dał nam tego odczuć. Wyszliśmy z oddziału bardzo zadowoleni.