Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: EURO-NET

Treść opinii: Sklep Euro Agd zlokalizowany na terenie C.H.Krokus. Obserwacja dotyczy obsługi na I pietrze - dział elektronika. Kilka razy w ostatnich dniach byłam w tym sklepie, szukałam asortymentu do tabletu /opakowanie, rysik/. Nie łatwo zorientować się, gdzie są poszczególne poszukiwane przeze mnie rzeczy, bowiem sklep przyjął taktykę rozmieszczania asortymentu według nazw - czyli dział torby, opakowania na tablety osobno inny mniejszy asortyment osobno. Chodziłam od półki do półki bowiem zależało mi na kupnie jakiejkolwiek torby zabezpieczającej, niestety ciężko trafić na tzw. 7 cali, producenci chyba zapomnieli o takich modelach. Pracownicy przy kasie obecni, obsługują towar, ubrani w koszulki z logo sklepu. Udaje mi się poprosić po jakimś tam czasie pana do pomocy, jednak on idzie na magazyn i nie ma czasu, mówi, by zwrócić się do kogoś innego po pomoc. Szukam dalej na półce nie ma potrzebnej rozmiarówki, półka z torbami to tak na prawdę kilka wieszaków bliżej tzw. części sklepu już z drobnym agd niestety towar poukładany nieskładnie na ścianie, brak cen, pojedyncze modele. Kieruję się w stronę kasy, by poprosić kogoś z obsługi o pomoc i mijam po drodze kolejną półkę z torbami, etui - czyli kolejne miejsce, jednak towaru brak, tego co szukam. Przy kasie udaje mi się poprosić o pomoc Pana. Wskazuje miejsce - stojak obok lady (bliżej pralek) gdzie s,ą tylko zwykłe etui. Nie wiem kto z pracowników tutaj ustawił tą ekspozycję, która nie jest widoczna dla tych co potrzebują, a nie zachęca do zakupu przypadkowych klientów, bowiem jest to etui pod tzw. 7 calowy tablet. Dostępne dwa modele, kilka kolorów, najprostsze wykonanie, cena... 1/4 wartości tabletu a są to nie małe pieniądze. Rysik do tabletu niedostępny, chodziło mi o konkretny model znanej firmy. Trzeba czekać, może będzie dostawa. Jak oceniam obsługę? Za mało pracowników, nikt na sali sprzedaży nie zapytał klienta czy coś potrzebuję, czy w czymś trzeba pomóc, nie ma zainteresowania ze strony pracowników klientem, który zjawia się na tej części sklepu. Obsługa przy stoisku obsługi kieruje klienta do kasy, po zapłacie – przedstawieniu dowodu zakupu towar wydawany, paragon wydawany. Ceny pod towarami na pólkach w większości asortymentu podane, jednak na części z torbami do laptopów brak cen. Asortyment typu rysiki do tabletów, skromne opisy – nazwa firmy i nic poza tym, przydałoby się coś więcej typu do jakich modeli, które są na sklepie dostępne pasują. Reklamki aktualna oferta dostępna – w wyznaczonych miejscach: przy kasie, przy wejściu na parterze, obok bramek.