Opinia użytkownika: Anna_3726
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Pojechałam do biedronki ze względu na zakupy na śniadanie oraz zaobserwowany w gazetce biedronki kombinezon dla dzieci, który miał być dostępny w sprzedaży od 29.10.2012. Z mojego miejsca zamieszkania Żoliborz, nie da się dojechać bezpośrednio. Można dojechać tramwajem, autobusem albo metrem, po czym trzeba kawałek drogi dojść. Sklep niezbyt duży, w środku bardzo mało miejsca. Gęsto poustawiane produkty razem ze skrzynkami, które bardzo łatwo strącić. Jest to wyzwaniem zwłaszcza dla kobiet w ciąży (jestem obecnie w III trymestrze i przeciskanie się między regałami to nie lada wyzwanie) i osób tęższych. Mimo oferty zamieszczonej w gazetce w sklepie brak podanego asortymentu. Personel schludnie ubrany, jednak zbyt głośny. Bardzo głośno ze sobą dyskutowali i śmiali się, co dla wrażliwszych uszu było niezbyt przyjemne. W trakcie przebywania w sklepie personel jeździł wózkami i rozwoził jakąś dostawę i ciężko było manewrować między porozstawianymi paletami. Po spytaniu personelu o dostępność asortymentu usłyszałam w biegu wypowiedziane jedynie słowa "nie wiem". Personel nie był poinformowany, czy konkretne rzeczy się pojawią, czy też nie. Produkty bardzo tanie, dzięki czemu na większych zakupach oszczędzam nawet kilkadziesiąt złotych niż w innych sklepach. Bardzo długie kolejki do kas, i mimo braku dużych zakupów musiałam czekać w kolejce prawie 15 minut. Bardzo krótkie taśmy przy kasach, przez co osoby z dużymi zakupami mają problem, aby szybko je z kosza wypakować, a następnie włożyć z powrotem, co znacznie wydłuża czas oczekiwania w kolejce. Pani przy kasie miła, proponuje siatkę na zakupy, wita się i zegna. Ogólnie mówiąc niskie ceny, personel dobrze ubrany ale zbyt hałaśliwy, dostawa nie powinna odbywać się w czasie przebywania w sklepie klientów, w sklepie ciasno, niekompletny dowóz asortymentu w stosunku do tego, co jest zapisane w gazetce, zbyt duże kolejki do kas i zbyt krótkie taśmy.