Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: NEO24.PL

Treść opinii: Kończy mi się toner w drukarce i zawsze zamawiam nowy w sklepie internetowym neo24.pl z odbiorem własnym w punkcie wydań towaru. Niedawno patrzyłam na tę stronę i sprawdzałam cenę tonera, a teraz już potrzebowałam go zamówić. Wczoraj (5.11.) ok. godz. 12:00 zalogowałam się na swoje konto w tym sklepie i okazało się, że trafiłam na ostatni dzień tygodnia darmowej dostawy. Tym lepiej, bo za dostarczenie produktu jest pobierana opłata, mimo że odbieram osobiście z punktu wydań. Znalazłam więc produkt, który był mi potrzebny i bez problemu potwierdziłam swoje dane i złożyłam zamówienie. Od razu otrzymałam mailem informację o złożeniu tego zamówienia, a po godz. 15:00 przyszedł drugi mail z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Pozostało więc czekać na kolejną wiadomość. Dziś (6.11.) ok. godz. 20:00 otrzymałam sms i mail z zaproszeniem po odbiór zamówionego towaru do punktu wydań osobistych. Zatem realizacja zamówienia trwała 1,5 dnia - moim zdaniem to bardzo dobry czas.