Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: LadyE

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Bardzo się zawiodłam na tym sklepie. Otóż - udałam się tam w celu zakupu spodni, które miałam już upatrzone w innym H&Mie (tam nie było rozmiaru). Spodnie były, jednak nie posiadały metki. Po przymiarce i przejściu przez sklep (panował tam lekki bałagan, a panie rozmawiały), pani w kasie oznajmiła mi, że spodnie nie mają metki i pójdzie po inne. Wzięła kod z innych spodni, po czym je odłożyła. Zainteresował mnie fakt, co w razie, gdybym chciała oddać spodnie? Przecież nie mają metki? Odpowiedź mnie zszokowała "nie będzie mogła pani oddać". Więc (choć nie miałam chęci oddawania ich później, ale w razie wykrycia jakiś wad przed domowym lustrem, kto wie) pytam, co mogę zrobić, aby takową metkę uzyskać. Pani odpowiedziała, że musiałaby ją przyczepić. Oczywistym było dla mnie, że zacznie to robić, jednak nie odczuwała takowej potrzeby. Skończyło się na tym, iż poprosiłam, by ją przyczepiła, a pani z nieciekawą miną to zrobiła.Jestem bardzo zniesmaczona wizytą, a miałam takie dobre zdanie o tym sklepie...