Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Obserwuję

Dotycząca firmy: GLS

Treść opinii: W dniu 19/11/2012 w południe /poniedziałek/ nadałam przesyłkę krajową, która miała być doręczona następnego dnia. We środę wieczorem skontaktował się ze mną odbiorca przesyłki z informacją, iż jeszcze nie dotarła. Z danych na stronie DHL na podstawie nr nadania wynikało, iż kurier był we środę. Oczekujący był pod podanym adresem a kurier nie zostawił awizo. Zadzwoniłam w tej sprawie na infolinie. Dowiedziałam się, iż pomimo, że odbiorca twierdzi, że był w domu, to go nie było, bo kurier tak odnotował-czemu nie było awizo nikt nie wiedział. Pani na infolinii powiedziała, iż może przyjąć zgłoszenie ponownego doręczenia. Zastanawiam się tylko, co by było, gdybym nie zadzwoniła. Przesyłka w końcu dotarła w czwartek.