Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Łukasz_1854

Dotycząca firmy: GO Sport

Treść opinii: po wejściu do sklepu zainteresowałem się polarami. przez dłuższą chwilę stałem w dziale Tekstylia oglądając różne modele i kolory jednak żaden ze sprzedawców się mną nie zainteresował. po kilku minutach odszukałem sprzedawcę z działu Tekstylia i zadałem kilka pytań dotyczących polarów, pytałem m. in. o dostępne kolory, rozmiary, sposób prania i możliwość wymiany. sprzedawca odpowiedział na wszystkie moje pytania w sposób satysfakcjonujący. zapytałem o możliwość przymierzenia, wtedy sprzedawca wskazał mi drogę do przymierzalni, gdzie udałem się z dwoma różnymi modelami polarów. po przymierzeniu każdego z nich wyszedłem z przymierzalni pod pretekstem przejrzenia się w lustrze, dając sprzedawcy szansę na nawiązanie kontaktu i możliwości doradzenia w zakupie. jednak żaden ze sprzedawców tego nie zrobił wszyscy byli zajęci czymś innym, choć w sklepie nie znajdowało się zbyt wielu klientów. po wyjściu z przymierzalni odniosłem jeden z polarów do działu Tekstylia, po czym udałem się do kasy, chcąc zapłacić za drugi polar. w kolejce do kasy przede mną znajdowała się jedna klientka. kasjerka szybko ją obsłużyła, jednak jak okazało się chwilę później zapomniała usunąć jednego z chipów znajdujących się na towarze, przez co klientka wychodząc uruchomiła alarm. klientka musiała wrócić do kasy celem usunięcia chipa. w międzyczasie kasjerka zaczęła obsługiwać już mnie. kasjerka przeprosiła i zajęła się klientką. chwilę później wróciła do obsługiwania mnie. reszta została wydana bezbłędnie, a paragon wydany został spontanicznie. w moim przypadku obsługa przebiegła sprawnie i szybko. generalnie w sklepie panowała przyjemna atmosfera. podłoga była czysta, towar na półkach starannie poukładany. można jednak mieć pewne zastrzeżenia do personelu. choć są kompetentni i mają wiedzę na temat sprzedawanych produktów zbyt mało uwagi poświęcają klientom.