Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: PanGadzet

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Oto nadszedł czas na opinię największego hipermarketu w moim mieście, sklepu TESCO przy ul. Lwowskiej 24. Czy sklep spełnia wymagania klienta? Czy pracownicy sklepu spełniają swoje obowiązki? Czy produkty są na swoim miejscu ? O tym i nie tylko w mojej krótkiej subiektywnej opinii sklepu . Sklep TESCO to największy moloch Chełma. Pod jego żelazną kopułą mieści się spora hala sprzedaży produktów [artykuły spożywcze, chemia, sprzęt AGD RTV , drobne produkty motoryzacyjne , stoisko z mięsem , a i nawet stoisko z odzieżą marki F&F –czyli swoisty miszmasz , do koloru do wyboru, każdy znajdzie to co chce – współczesny jarmark (to wbrew pozorom nie jest kryptoreklama ) ] Przed wejściem do TESCO, znajduje się spora powierzchnia na parking , dwa ,,schrony” pod wózki, oraz nowoczesne urządzenie do odbierani przesyłek i paczek firmy Im-Post .Po wejściu do sklepu na pierwszy rzut oka nie ma nic szczególnego: gazetki promocyjne witają klienta, na linkach sufitu przyczepione super promocje zachęcające do kupna aktualnych produktów oraz koszyki, które są równo ułożone. Trzeba przyznać, że w sklepie jest czysto, płytki umyte pomimo niesprzyjającej pogody. Zapach dość przyjemny , normalny. Asortyment znajdował się na swoim miejscu.Pracownicy TESCO sprawiają wrażenie zapracowanych , jedni układają asortyment na pułkach , drudzy układają rozwalane produkty przez klientów, z kolei jeszcze inni siedzą przy kasach i z zaangażowaniem uśmiechają się do klientów. Pomimo tego, że w sklepie istnieją kasy samoobsługowe wybrałem jednak tradycyjną formę obsługi, ponieważ wolę kontakt z ,,żywym człowiekiem” Poza tym mam wrażenie, że przy kasie byłem szybciej obsłużony niż miałbym stać w kolejce do kas samoobsługowych. Praktycznie tylko jedna osoba była przede mną do kasy. Pani kasjerka była miła- to trzeba przyznać , TESCO w Chełmie ma dobra obsługę . Zostałem przywitany a zarazem pożegnany przy kasie zwrotem grzecznościowym. Pracownicy w sklepie ubrani są w stroje z logo sklepu, bez trudu można ich rozpoznać w sklepie. Z wizyty w sklepie jestem bardzo zadowolony: Nie stałem w kolejce.Zostałem szybko obsłużony przy kasie (ok. 2 minuty )Obsługa sklepu była kulturalna.Produkty leżały na swoim miejscu. Ochrona nie była tak nachalna , jak to bywa w innych sklepach . Nikt mnie nie wodził swoim podejrzliwym wzrokiem .Za minus uważam niewątpliwie wprowadzenie samoobsługowych kas , które moim zdaniem psują wizerunek TESCO i są krokiem do zastąpienia człowieka przez samoobsługowa maszynę. Dla mnie liczy się kontakt z człowiekiem, relacja pomiędzy klientem a sprzedawcą. Wobec powyższych faktów przyznaję 4 w skali 1:5 .