Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tatuum

Treść opinii: Dnia 13 grudnia 2012 nabyłam w sklepie Tatuum w CH Klif w Orłowie bluzkę, w której po jednym praniu powstały dziury w kilku miejscach. W dniu dzisiejszym (24 lutego 2013)udałam się do sklepu celem złożenia reklamacji, jednak Pani Kierowniczka odmówiła jej przyjęcia twierdząc, że jest to niemożliwe, ponieważ nie mam paragonu, ona zaś nie może ustalić "kodu blzuki". Dowodem zakupu towaru jest wydruk transakcji z karty kredytowej, którą zakup był opłacony. Podobnie na stronach UOKiK widnieje informacja, zgodnie z którą dowodem transakcji może być także inny dokument. W późniejszej rozmowie telefonicznej ta sama Pani potwierdziła, że może przyjąć reklamację wyłącznie na podstawie paragonu. Odmówiła podania swojego imienia i nazwiska radząc, aby złożyć skargę na sklep.