Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Gabriela_100

Dotycząca firmy: Simple

Treść opinii: Niestety nic dobrego nie mogę powiedzieć o jakości obsługi tego salonu.Zadzwoniłam do sklepu Simple w celu zapytania i płaszcze,który bardzo chciałam zakupić.Pani przez telefon potwierdziła,że mają na stanie dany model oraz określony przeze mnie rozmiar.Niestety kiedy przyjechałam na drugi dzień żeby przymiezyć płaszcz okazało się,że płaszcze jest "wybrakowany" jeden z guzików odpadł oraz szlufki przytymujące pasek były powyrywane.Podeszłam do lady zwracając uwagę na uszkodzenia,Pani odpowiedziała:"No wie Pani tj towar przeceniony więc niestety jest w takim stanie,ale jak Pani chce to ja mam guzik i Pani go sobie przyszyje w domu".Więc od razu chiałabym zapytać właściciela sklepu czy obiżnki posezonowe oznaczają,że towar musi być uszkodzony?Na stronie Simple widnieje informacja obniżki POSEZONOWE,nie obniżki wynikające z uszkodzeń!Więc sama fakt braku zainteresowania ze strony sprzedawczyni ,mogłaby zaoferować naprawę płaszcza( gdzie przypominam wiele sklepów oferuje bezpłatne przeróbki w cenie towaru),niestety TAK BIERNĄ POSTAWĄ tracą tylko klienta.W przebieralniach na podłodze leżał kurz.Ubrania na wieszakach w czarnym kolorze były niewyczyszczone,mnówstwo nitek z innych rodzajów ubrań.Wygląd bardzo niechlujny.Bardzo lubię tę markę,ale po tym co zobaczyłam....mam prośbę do samej firmy.Zadbajcie proszę o jakość świadczonych usług ,ponieważ wiele tracicie.