Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Justyna_1419

Dotycząca firmy: RYŁKO

Treść opinii: Lokal bardzo dobrze oświetlony z dużymi szklanymi witrynami, nad wejściem czytelny napis z nazwą firmy. Przy wejściu do sklepu słowami "dzień dobry" powitała mnie uśmiechnięta sprzedawczyni. Miała plakietkę ze swoim imieniem. Miłym zaskoczeniem był panujący w butiku przyjemny zapach. Na półkach stały równo poukładane, wypastowane buty. Podłoga była bardzo czysta. Od razu skierowałam się na dział z obuwiem damskim. Widziałam trzech sprzedawców w różnych częściach sklepu. Dwóch z nich rozmawiało z klientami. Po chwili oglądania butów, podeszła do mnie jedna z pracownic (plakietka z imieniem Joanna) i zapytała: "jakich butów Pani szuka, chętnie doradzę". Wyjaśniłam jakich butów potrzebuję oraz w jakim rozmiarze. Po krótkiej chwili przyniosła mi z zaplecza rozmiar, o który prosiłam. Sprzedawczynię cechowała wysoka kultura osobista, obsługiwała mnie z uśmiechem. Była bardzo uprzejmia ale nie nachalna W międzyczasie dwójka pozostałych sprzedawców skończyła obsługiwać klientów i stała w różnych częściach sklepu. Przymierzyłam wybrane obuwie siedząc na skórzanej pufie, do mojej dyspozycji były łyżki do butów oraz jednorazowe pończoszki. Ekspedientka cały czas zadawała pytania pomocnicze, upewniała się czy wszystko jest w porządku. Po dłuższej chwili zdecydowałąm się na zakup. Sprzedająca zabrała buty ze sobą i zaprosiła mnie do kasy. Za kasą spakowała buty do pudełka i papierowej torby. Zaproponowała także akcesoria do konserwacji obuwia. Zaskoczona bardzo bogatą gamą kolorystyczną past do butów -skorzystałam. Ekspedientka podała kwotę do zapłaty. Zapłaciłam gotówką, sprzedawczyni sprawnie wydała mi resztę. Poinformowała o dwuletniej gwarancji na obuwie. Do papierowej torby oprócz butów spakowała pastę oraz paragon i kartę gwarancyjną. Podała mi ją do ręki. Po transakcji uprzejmie mnie pożegnała i zaprosiła do ponownych odwiedzin w sklepie. Kiedy wychodziłam pozostała dwójka pracowników sklepu pożegnała mnie słowami: "do widzenia".