Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_4766

Dotycząca firmy: Dworzec Główny PKP w Katowicach

Treść opinii: 04.06.2013r. o 10:35 przyszłam na Dworzec Główny w Katowicach w celu zakupienia biletu na podróż relacji Sosnowiec Główny – Lublin, jak również biletu powrotnego.Kasy biletowe są po prawej stronie od wejścia do Hali Dworca. Przy trzech pierwszych kasach PKP Intercity byli obsługiwani kilenci, podeszłam więc do pierwszej wolnej. Kasjerka o imieniu Barbara niezwłocznie powiedziała mi dzień dobry. Poprosiłam o bilet relacji Sosnowiec Główny – Lublin (data wyjazdu 05.06.2013 o godzinie 9:21) oraz o bilet powrotny Lublin-Sosnowiec Główny (data wyjazdu 07.06.2013 o godzinie 13:55).Kasjerka zapytała mnie czy będę płacić kartą czy gotówką. Z uwagi na to, że słabo słyszałam panią kasjerkę (nie słyszałam kasjerki z mojej kasy, natomiast słyszałam kasjerkę z kasy obok), poprosiłam panią Barbarę o mówienie głośniej i powtórzenie pytania skierowanego do mnie. Pani kasjerka przyjęła moję prośbę ze zrozumieniem i przysunęła się krzesłem bliżej mikrofonu. Już potem było wszystko w porządku (słyszałam ją dobrze). Po ponownie zadanym pytaniu odpowiedziałam, że będę płacić kartą. Następnie kasjerka przystąpiła do wpisywania zamówienia do systemu, powtarzając przy tym szczegóły mojego zamówienia i prosiła o potwierdzenie, że dobrze zapamięta. Po wydrukowaniu biletów i zapłaceniu za nie kartą płatniczą, o 10:41 odeszlam od kasy. Sprawdziłam jeszcze czy bilety miałam wystawine na taką relację jaką chciałam. Wszystko było w porządku. Czas obsługi przy kasie trwał ok. 5 minut.