Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: BeaBea

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Poszukując dodatkowego, nowego Banku w którym mogłabym ulokować swoje pieniądze oraz który mimo kryzysu na świecie potrafi swoim klientom zaproponować debet na koncie (nawet przy niskich dochodach) znalazłam w Google GETIN Bank - wypełniłam formularz i oczekiwałam na kontakt zwrotny - dosyć szybki bo na następny dzień. Pan proponował konto z kartą dla kierowców - mimo, iż poinformowałam, że nie mam prawa jazdy (może Pani dać kartę komuś do korzystania lub zatankować i niech ktoś zwróci kasę, a Pani dostanie bonus na konto...). Zgodziłam się myśląc o nadchodzących wakacjach, by przetestować na próbę. Negatywy - źle dobrana firma kurierska SIÓDEMKA (kurier stwierdził, że mieszkam na tyle blisko 600m , że sama umowę mogę odebrać,a on i tak kasę za dostarczenie otrzyma- przesłanie na e-mail loginu, poprzez sms hasła do bankowości elektronicznej - mimo zmiany hasła system wymagał w dalszym ciągu hasła z sms (skasowanego zaraz po zmianie), kontakt z "opiekunem," nic nie dał - brak pomocy - bo system się "zepsuł"- wizyta w miejscowej placówce w celu resetowania hasła i nadania nowego-karta bankomatowa wysłana na pełne imię i nazwisko 9mimo ustaleń z konsultantem) co sprawiło,że nikt poza mną nie może dokonać płatności kartą - więc porażka ze zwrotem kasy za paliwo- wizyta w placówce u innego konsultanta by zastrzec kartę i zamówić nową - czas oczekiwania 2 tygodnie , a do wypłaty było tuż tuż...- Brak regulaminu opłat, brak informacji o konkretnych bankomatach z których bez prowizji można wypłacać pieniądze- 3 razy bez mojej wiedzy i zgody ktoś próbował zmienić mi hasło do konta bankowego - elektronicznego , a dostęp do tych danych miał "opiekun konta"...Za kilka dni będzie miesiąc od założenia konta w GETIN BANK - bez żalu zamknę je i dziękuję za takie promocje, gdzie klient traktowany jest prowizyjnie - im więcej usług naciągnie konsultant tym później ma cię bardziej głęboko gdzieś, a ty człowieku siedź i zastanawiaj się jak zrobić by było dobrze... Jedyna rozsądna opcja - ZMIEŃ BANK - bo to nie ten sam "uroczy" GETIN Bank sprzed kilku lat...