Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_4766

Dotycząca firmy: Frac Delikatesy

Treść opinii: 15.07.2013r. ok. 17:40 udałam się do sklepu Frac przy ul. Koszalińskiej w Sosnowcu. W planach miałam zakupić pomidory, wodę mineralną, pieczywo (wszystkie te artykuły dostępne są w dziale samoobsługowym i ich wyboru dokonałam w 10 minut), a także wędliny i mięso (dział obsługiwany przez pracowników Fraca). Obsługa w dziale mięso-ryby-wędliny-sery zorgnizowana jest w ten sposób, że mięso ryby mrożone są obsługiwane na jednej wadze przez jedną ekspedientkę, natomiast wędliny, sery i ryby wędzone-na innej wadze przez inną ekspedientkę. Na dziale mięsnym przede mną była jednak klientka, a obsługa przebiegła bardzo sprawnie, trwała niecałe 3 minuty (miła i fachowa obsługa). Na dziale wędliny przede mną były trzy osoby, a ich obsługa oraz moja trwały ponad kwadrans. Obsługa jest bardzo fachowa, pani pomogła mi wybrać najładniejsze wędliny, jendakże trwało to zdecydowanie za długo. Za wszystkie towary płaci się w kasie usytuowanej przy wejściu do sklepu (są 4 kasy w holu głównym, przy czym czynne były tylko dwie, a także jedna kasa przy stoisku z alkoholem). Z racji tego, że kolejka do kas w holu głównym zaczęła przyrastać, pani kasjerka ze stoiska alkohole zaprosiła mnie do swojej kasy. Kasowanie towarów przebiegło szybko i sprawnie. W sklepie utrzymana była nienaganna czystość, nie było pororzucanych wiolowych woreczków ani paragonów. Na dziale warzywa i owoce towary były bardzo estetycznie poukładane, nie było zepsutych towarów. Podobnie na stoisku z pieczywem – pieczywo poukładane, odpowiednio opisane i ocenowane, trudno o pomyłkę. Organizacja sklepu bardzo dobra, z wyjątkiem działu mięso-ryby-wędliny-sery, gdzie czas oczekiwania na obsługę nieoczekiwanie przdłużył się. Personel sklepu pomocny (prosiłam o pomoc na warzywach – rozróżnienie pomidorów malinowych od kiściowych) i uprzejmy.