Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Wojciech_732

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Przed sklepem jest dostępny duży parking "pod chmurką", który był niemal w całości pusty, drugi parking pod dachem, również spory, był w dużej mierze wypełniony samochodami, jednak nie miałem problemów z zaparkowaniem samochodu. W sklepie panował duży ruch (piątek, godziny wieczorne), jednak bez problemu dostępne były wózki oraz koszyki na kółkach. Zakupy rozpocząłem od warzyw - tutaj niemiła niespodzianka, gdyż brakowało niektórych produktów (sałata lodowa, młoda marchew), a marchew która pozostała była częściowo nadgnita (nawet unosił się nieprzyjemny zapach). Liczba wag samoobsługowych jest wystarczająca, nie tworzyły się kolejki. Następnie udałem się na dział wędlin i mięs, gdzie była duża kolejka - czekałem około 15 minut, aby kupić wędliny. Po mięso oraz sery są osobne kolejki. Zdecydowanie zbyt mało osób z obsługi przy tych działach. Pracujące tam Panie, pomimo bardzo sprawnej obsługi klientów zwyczajnie nie dawały rady czasowo obsłużyć wszystkich. Nie przeszkodziło im to jednak w kulturalnej, miłej i cierpliwej (a co najważniejsze - z uśmiechem) obsłudze. Pani, zapytana o skład wędlin poinformowała mnie o zawartości "mięsa w mięsie", a także zaproponowała wydruk składu - wielki plus. Jednak dużym minusem jest to, że obsługująca mnie Pani nie używała rękawiczek przy nakładaniu wędlin. Dział samoobsługowy jest zorganizowany dość dobrze - pomimo pierwszej mojej wizyty w tym sklepie nie miałem problemów ze znalezieniem interesujących mnie produktów. Produkty są poukładane na półkach, właściwie nie zdarzyło mi się, aby brakowało na półce rzeczy, którą chciałem kupić. Również daty przydatności do spożycia nie były przekroczone. Liczba otwartych kas z pewnością zadowalająca - pomimo dużego ruchu przy kasach były maksymalnie 2-3 osobowe kolejki. Obsługa pracowała szybko, czas od stanięcia w kolejce do otrzymania rachunku zamknął się w około 7 minutach. Obsługiwała mnie miła i kulturalna ekspedientka. Używała wszelkich zwrotów grzecznościowych, których spodziewałbym się w sklepie, zaproponowała reklamówkę. Po zakończeniu kasowania poczekała aż spakuję swoje zakupy zanim otworzy rachunek kolejnego klienta. Dużym plusem jest możliwość zważenia warzyw na dodatkowej wadze przy kasach, jeśli zapomniało się zrobić to na dziale warzywnym.Sam sklep sprawiał wrażenie czystego, chociaż w kilku miejscach miałbym zastrzeżenia - np. torebka foliowa na podłodze pod nogami klientów na dziale warzywa/owoce czy też towar, który nie zawsze był ustawiony w równym rzędzie (facing) - jednak przy tak dużym ruchu myślę, że byłoby trudne utrzymanie sklepu w idealnym porządku. W sklepie jest typowe dla supermarketów białe oświetlenie (nie całkiem przyjemne), w tle słychać było delikatną muzykę oraz zapowiedzi promocji.Ogólne wrażenie ze sklepu mam pozytywne - można dość szybko zrobić duże zakupy, a miła i kompetentna obsługa na pewno przyciąga klientów na ponowne zakupy.