Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tatuum

Treść opinii: obsługa generalnie nie przeszkadza klientom, pozwalając im na samoobsługę :); spędziłam w sklepie ok. 15 minut i nikt nie zaproponował mi pomocy mimo, że wyraźnie szukałam odpowiednich rozmiarów, porównywałam ubrania, wybierałam ubrania do mierzenia itp. w tym czasie obsługiwały dwie osoby (pani i pan), ale mam wrażenie, że zajmowali się innymi czynnościami, nie klientami. Klientów nie było wielu (średnio w tym czasie 3-4 osoby). wybrałam sześć rzeczy do przymierzenia, zapytałam czy mogę przymierzyć, pani odpowiedziała: " jasne". Po przymiarce wróciłam na salę sprzedaży, na moje pytanie: "gdzie mogę odłożyć ubrania" sprzedawczyni wyszła zza kontuaru i bez słowa odebrała ode mnie wieszaki. Na moje do widzenia uśmiechnęła się, odpowiedziała "do widzenia, zapraszam ponownie". Słowem, było dość miło, jednak zdecydowanie brakowało inicjatywy ze strony obsługi, zainteresowania klientem, pomocy w zaniesieniu wybranych ubrań do przymierzalni, nie wspominając o próbie przekonania klienta do zakupu lub pozyskaniu informacji dlaczego żadne z ubrań nie spełniło oczekiwań. Szkoda, bo oferta Tatuum nie należy do najtańszych, więc wydaje się, że to właśnie ponadprzeciętna obsługa powinna być tu wartością dodaną, która może mieć wpływ na decyzję o zakupie. Poza tym w przebieralni nie było czysto, na podłodze był widoczny kurz, chyba od kilku dni nikt w przebieralniach nie sprzątał. W sklepie było czysto, ubrania na wieszakach uporządkowane, ładnie (i chyba prawidłowo) wyeksponowane.