Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Sano Trans

Treść opinii: Po raz pierwszy korzystałam z usług tej firmy. Zadzwoniłam pytałam czy jest jeszcze miejsce na konkretny dzień i godzinę, pani potwierdziła więc poprosiłam o rezerwacje, pani znowu potwierdziła, że rezerwacja została przyjęta. Zapytałam jeszcze gdzie dokładnie zatrzymuje się bus ponieważ jestem nowym klientem i zostałam odpowiednio poinformowana. W dniu wyjazdu zależało mi na dojechaniu do celu na konkretną porę. Gdy bus podjechał elegancko ubrany kierowca zapakował bagaże wszystkich ludzi którzy mieli jechać a było ich więcej aniżeli miejsc siedzących, z których i tak już cześć była zajęta. po wejściu do busa okazało się ze nie ma mnie na liście oczywiście zdarzają się takie przypadki lecz koleżanki i jeszcze kilka osób było w takiej sytuacji.kilka osób zmieściło się na miejsca stojące( ale na pewno nikomu nie było wygodnie ani pasażerom siedzącym jak i stojącym). Kierowca się wydzierał.Od innych pasażerów dowiedzieliśmy się, że wysyłają SMS z wiadomością aby potwierdzić rezerwacje pani podczas mojej telefonicznej rezerwacji nic nie wspomniała aby czeka na SMS'a. Nic nie dotarło anie do mnie ani do innych. Po prostu przyjmują rezerwacje na większą ilość osób i każą potwierdzić rezerwacje osobom którzy zmieściliby się do busa jeśli potwierdza wszyscy do reszty nie rozsyłają wiadomości. Byłam bardzo zdenerwowana, zestresowana zaistniałą sytuacją i rozczarowana. Jak tak można traktować klientów. Pomimo tego, że ładne i niby wygodne busy a kierowcy pod krawatem w garniturach to cała polityka firmy jest niekorzystna dla klienta- chcą tylko zapełnić busa.