Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_1475

Dotycząca firmy: Kaufland

Treść opinii: Dnia 18 listopada wybrałam się na zakupy do sklepu Kaufland. Zaparkowałam samochód, po czym zaczęłam rozglądać się po parkingu, który był czysty, kosze również nie były przepełnione. Wózki na zakupy również były czyste. Zabrałam jeden z nich i udałam się na zakupy. Już od samego wejścia zauważyłam równo poukładany towar na półkach. Stoisko z warzywami i owocami bardzo dobrze zaopatrzone z konkurencyjnymi cenami. W pobliżu stale przechodzą pracownicy, więc jest możliwość zapytania o coś konkretnego. Postanowiłam z tego skorzystać. Zapytałam Panią, gdzie znajdę makarony. Pracownica z uśmiechem na twarzy zaprowadziła mnie do półki z szukanym przeze mnie towarem. Produkty na półkach są intuicyjnie poukładane, nie ma większego problemu, aby coś znaleźć. Udałam się na stoisko z serami, gdzie poprosiłam o ser gouda, wskazując na towar promocyjny. Pracownica jednak zaczęła kroić inny ser, o wiele droższy, nawet nie pytając o moje potwierdzenie, czy to rzeczywiście ten. Dopiero gdy zwróciłam Jej uwagę, przeprosiła i ukroiła prawidłowego. Sklep bardzo czysty, zarówno podłoga, jak i półki. Na większości półek zachowany porządek. Gdy brakuje jakiegoś towaru zostaje wystawiona informacje, że w chwili obecnej nie ma tego produktu. Gdy już zrobiłam swoje zakupy udałam się do kasy. Mimo małej kolejki, czekałam dłuższa chwilę, aby zostać obsłużoną. Trafiłam na zmianę kasjerek, które robiły to w bardzo nieelegancki sposób. Cały sklep słyszał, jak Panie się przepychały i informowały, która gdzie ma się udać. Stanie i krzyczenie na siebie "no dalej pospiesz się, ile mam czekać" nie przystoi przy klientach czekających w kolejce. Gdy już przyszła moja kolej Pani przywitała mnie słowami "dzień dobry" i zaczęła kasować moje produkty. Podała mi kwotę do zapłaty, podałam Jej kartę. Po chwili otrzymałam kartę i paragon. Zanim zdążyłam odejść i spakować moje zakupy, kasjerka już kasowała następną osobę. Sklep oceniam rewelacyjnie, niestety jeżeli chodzi o obsługę muszą jeszcze nad tym popracować.