Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Żaneta_149

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Jakość obsługi w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia, w szczególności na 1 piętrze na dziale dziecięcym. Wybrałam się tam z dzieckiem na zakupy. Małej spodobała się bluza nad którą widniała cena 39,90 niewiele się zastanawiając, dziecko przymierzyło podobała się , więc poszłyśmy do kasy a tu niespodzianka. Pani przy kasie podaje kwotę bliską 60zł. Zwróciłam Pani uwagę, że nad bluzą wisi inna cena. Pani kasjerka z obruszeniem rzuciła bluzą o ladę i poszła do ścianki z bluzami. Wróciła z tryumfalnym uśmiechem, ze to cena z innego produktu. Powiedziałam grzecznie, że wprowadzają klienta w błąd, bo cena wisi nad bluzami w związku z tym powinna ją przewiesić .Na te słowa ekspedientka kpiąco powiedziała, ze rozumie,że ma wycofać bluzę ze jej nie chce bo jest za droga...Trzeba było zobaczyć minę dziecka, które to usłyszało...Powiedziałam, ze chcę wobec tego bluzę w tej cenie , która tam wisi- usłyszałam tylko "bierze Pani czy nie!!". Oczywiście żal mi było dziecka i kupiłam bluzę w cenie 60zł. Na dowód mam zdjęcie jak wyglądała ścianka z ekspozycją i ceną.