Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: New Yorker

Treść opinii: Do sklepu przyciągnęła mnie witryna informująca o wyprzedażach. Pierwszy stół przyciągał towarem oraz promocjami. W sklepie był dobrze widoczny podział między strefami z przecenami oraz nową kolekcją. Obsługę było ciężko znaleźć na sklepie. Ciuchy były w dobrych cenach i o zadowalającej jakości. Kiedy już znalazłam coś dla siebie udałam się do przymierzalni, które były niestety brudne. Na podłodze było mnóstwo "kotów". Sweter który chciałam zakupić okazało się, że jest zaciągnięty na całej szerokości. Okazało się, że wszystkie dostępne na sklepie egzemplarze są uszkodzone. Udałam się do kasy z rzeczami, które udało mi się wybrać. Do kasy czekała przede mną jedna kobieta, niestety nikogo z kasjerów nie było. Obie czekałyśmy około 3 minut zanim ktokolwiek podszedł do kasy. Była to Pani, która zajmowała się układaniem ciuchów dwa wieszaki od kasy. W trakcie mojej transakcji Panią zmienił Pan. Dalej transakcja przebiegła pomyślnie.