Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Kawiarnia Iwona

Treść opinii: Opinia dotyczy jakości obsługi kelnerki, barmana, i ochroniarza w pub-ie w centrum miasta. W godzinach wieczornych byłam w barze z grupą przyjaciół (8 osób), zamawialiśmy różnego rodzaju trunki, w tym te z tzw. wyższej półki. Niestety kelnerka wracała do nas 3-ktronie, ponieważ nie była zorientowana czy posiadają w lokalu zamawiany przez nas alkohol. W końcu pierwsze zamówienie - przy trzecim podejściu kelnerki - zostało zrealizowane. Nadmienię, że kelnerka już przy drugim podejściu nie była tak miła jak przy powitaniu. Po około pół godzinie moja koleżanka poprosiła barmana o przygotowanie kolejnych, ten przyjął zamówienie, ale usługa nie była realizowana przez ponad 15 minut (dodam, że klientów nie było wielu, ale faktem jest, że przy barze siedziały młode, ładne kobiety, którym barman nie szczędził czasu). Moja koleżanka zapytała "proszę pana kiedy dostaniemy zamówione drinki" a barman odpowiedział: "to nie Mc'Donalds, trzeba poczekać". Przyznaję, że całe towarzystwo było zniesmaczone, poprosiliśmy o rozmowę z kierownikiem. Przyszedł ochroniarz i przedstawił się jako współwłaściciel. Pomimo tego ostatecznie przeprosił za zachowanie barmana i wyszliśmy z lokalu.Zachowanie i barmana i ochroniarza spowodowało, że od tamtej pory, żadna z osób wtedy będących w towarzystwie już do tego baru nigdy nie poszła. Stracili klientów, którzy w pół godziny wydali ponad 500 zł. Oczywiście obsługa wobec każdego klienta powinna być co najmniej poprawna, ale z punktu widzenia właściciela, którego celem jest osiąganie zysku, o klienta, który nie siedzi przy 1 piwie godzinę, ale zamawia zdecydowanie drogie trunki - powinno się być uprzejmym, grzecznym i dyskretnym. Nadmienię, że nikt z towarzystwa nie był pijany, nie zachowywał się głośno czy awanturniczo.